Activ’: uw ticket voor sport, cultuur en ontspanning!

Op ons intuïtieve Activ’ platform kiest u uit meer dan 5000 activiteiten met 10 tot 30% korting. U reserveert snel en gemakkelijk online!

Uw werkgever kan u jaarlijks een sport- en cultuurbudget toekennen van maximaal €100. U gebruikt ons handige Activ’ platform om er een sportabonnement, culturele uitstap, concert, wellnesservaring of zelfs kinderkamp mee te boeken. Als uw toegekende bedrag opgebruikt is, blijft u genieten van korting op alle activiteiten. U betaalt dan gewoon met een eigen betaalmiddel.

Wat kopen in België met Activ’ cheques?

Bent u een voetballer, fitnessfanaat, concertganger of kunstliefhebber? Met uw Activ’ cheques betaalt u tal van activiteiten en abonnementen bij erkende organisaties:

  • Sportevenementen en -abonnementen
  • Culturele uitstapjes en musea
  • Toegangstickets voor parken
  • Concerten en festivals
  • Wellness
  • Kinderkampen

Ontdek de voordelen van Activ’

  • U gebruikt uw sport- en cultuurcheques enkel via ons digitale Activ’ platform. U filtert, reserveert en betaalt activiteiten gewoon vanuit uw zetel.
  • Uw sport- en cultuurcheques zijn 15 maanden geldig vanaf dat u ze ontvangen heeft. U hebt dus ruim de tijd om de perfecte activiteit uit te kiezen!
  • U blijft genieten van kortingen tot 30% tijdens de geldigheidsduur van uw cheques, ook als uw budget opgebruikt is.
  • U kan kiezen uit meer dan 5.000 activiteiten in ons uitgebreide netwerk: zo gebruikt u uw Activ’ cheques voor wat u écht ontspant.
  • U kan een activiteit laten terugbetalen of er zelf één voorstellen. Leuk, toch?

Welkom op ons Activ’ platform!

Om sportieve, culturele of ontspannende activiteiten te boeken, één adres: ons online Activ’ platform!

  • U gaat via uw mobiele Monizze-app of online MyMonizze-account naar het handige platform en koopt er uw ticket of abonnement.
  • U betaalt dus niet ter plaatse met uw Monizze-kaart, maar reserveert uitsluitend via het online Activ’ platform.
  • Op de dag van uw activiteit geeft u uw naam op aan de ingang, of neemt u uw tickets (digitaal of op papier) mee.

Het Activ’ platform gebruiken

Een activiteit reserveren via het online Activ’ platform: fluitje van een cent!

Volg deze stappen om uw activiteit te reserveren via de mobiele Monizze-app:

  1. Klik in uw Hub op “Een activiteit boeken” onder “Mijn cheques uitgeven”.
  2. Gebruik de filterfunctie om uw favoriete activiteit te vinden.
  3. Kies, boek en betaal uw activiteit.

Volg deze stappen om uw activiteit te reserveren via uw MyMonizze-account:

  1. Log in en klik op de blauwe Activ’ knop.
  2. Gebruik de filterfunctie om uw favoriete activiteit te vinden.
  3. Kies, boek en betaal uw activiteit.

Laat een activiteit terugbetalen

Hebt u onlangs met een eigen betaalmiddel betaald voor één van de activiteiten op het Activ’ platform? Geen zorgen: u kan een terugbetaling aanvragen in 4 makkelijke stappen.

  1. Ga naar het Activ’ platform via de mobiele Monizze-app of log in op uw MyMonizze-account.
  2. Selecteer in het menu “Terugbetalingen”.
  3. Klik op “Terugbetalingsaanvraag” en selecteer de instelling.
  4. Upload een foto van uw ticket en vul de gevraagde informatie in.

Wij trekken het bedrag af van uw Activ’ saldo en storten het terug op uw bankrekening. Opgelet: hou rekening met een transactiekost van €5, die wordt afgetrokken van uw Activ’ cheques.

Zelf een activiteit voorstellen? Dat kan!

Is uw favoriete ontspannende activiteit nog niet beschikbaar op het Activ’ platform? Vertel het ons!

  1. Ga naar het Activ’ platform via de mobiele Monizze-app of log in op uw MyMonizze-account.
  2. Klik op “Een activiteit voorstellen”.
  3. Vul het contactformulier in met de naam en gegevens van de organisatie van de activiteit die u wenst voor te stellen.

Wij nemen contact op met die organisatie om hen toe te voegen aan ons Activ’ platform. Bedankt voor de tip!

 

Fnac
Kinepolis
Pairi Daiza

Een uitgebreid aanvaardingsnetwerk: het Activ’ platform biedt meer dan 5.000 activiteiten

De voordelen van MyMonizze

  • Raadpleeg uw saldo, recente transacties en de vervaldatum van uw cheques
  • Een gebruiksvriendelijke en veilige persoonlijke ruimte
  • Ook als applicatie beschikbaar (iOS en Android)
  • Bespaar nog meer dankzij onze talrijke kortingsbonnen
  • Onze klantendienst is bereikbaar van maandag tot zaterdag

Waarom kiezen 55.000 ondernemingen voor Monizze?

Ontelbaar veel voordelen

icône
Snelle service

Bij Monizze geniet u van een responsieve en persoonlijke klantendienst. U hoort geen wachtmuziekje of eindeloos keuzemenu.

icône
De Monizze-kaart: 4-in-1

Al uw extralegale voordelen op dezelfde kaart. Raadpleeg uw transacties, saldo en zoveel meer via onze app en MyMonizze.

icône
MyMonizze gebruikerszone

Ons platform voor werknemers is snel, eenvoudig en veilig. Controleer er uw saldo, vervaldatum en transacties. Kaart verloren? Blokeer deze gemakkelijk.

icône
Ons netwerk

Onze cheques worden door meer dan 36.000 handelaars aanvaardt. Ontdek waar via onze app of op onze interactieve kaart.

Lees onze Activ’ brochure

Onze brochure bevat alle info over het opstarten met Monizze, MyMonizze, onze app, het Activ’ platform en zoveel meer.

icon Download onze brochure
FAQ

Een vraag?

Hoe kan ik een activiteit laten terugbetalen via mijn Activ’ cheques? 

Hebt u onlangs met een andere betaalmethode betaald voor een activiteit die in aanmerking komt voor de sport- & cultuurcheques?

U kunt uw Activ’-saldo gebruiken om een terugbetaling aan te vragen. Om dit te doen, selecteer een activiteit met het “terugbetaling” icoontje op het platform. Klik op “Ticket toevoegen” onder “Terugbetalingsaanvraag” om een beeld van uw ticket te uploaden. U vult wat extra informatie in vooraleer uw Activ’- saldo gedebiteerd wordt en het bedrag van uw ticket op uw bankrekening wordt gestort.

Als de activiteit waarvoor u terugbetaald wilt worden nog niet beschikbaar is op Activ’, kunt u het tabblad “Een activiteit voorstellen” gebruiken om een aanvraag in te dienen.  

Hoe kan ik een activiteit voorstellen die nog niet op het Activ’-platform staat?

Wenst u een activiteit te boeken via een organisatie die nog niet op het Activ’ platform staat?  

Heel eenvoudig! Klik op de rubriek ‘Een activiteit voorstellen’ en vul het contactformulier in met de naam en de contactgegevens van de organisatie.  

Wij nemen contact op met die organisatie en voegen die aan het Activ’ platform toe.  

Hoe krijg ik toegang tot het Activ’ platform?

Het Activ’ platform is toegankelijk vanuit de Monizze-app of uw online MyMonizze-account. Log in en klik vervolgens op de blauwe Activ’ knop. Voor alle vragen met betrekking tot het Activ’ platform zelf, vindt u een specifieke FAQ onderaan de homepage van het platform.  

Hoelang zijn Activ’ cheques geldig? 

Sport- en cultuurcheques zijn vanaf 1 juli 2024 steeds 15 maanden geldig vanaf de ontvangstdatum. Zijn ze vervallen? Dan kan u ze eenmalig reactiveren voor 3 maanden. 

Tijdens de geldigheidsduur blijft u genieten van de kortingen op ons Activ’ platform, ook als uw toegekende budget opgebruikt is. Dan betaalt u gewoon met een eigen betaalmiddel. 

Waar kan ik betalen mijn Monizze Activ’ cheques? 

Activ’ cheques kunnen uitsluitend worden gebruikt op ons Activ’-platform. U kan dus niet via uw Monizze-kaart betalen met Activ’ cheques. Activ’ is ons online platform voor het boeken van sport- en cultuuractiviteiten.  

Ontdek ons Activ’ netwerk hier.

Meer FAQ’s

Dealzz: ons voordelenplatform met de beste koopjes

Ontdek

Uw Monizze-app heeft een nieuwe look én functionaliteiten

Download