Wie bent u?
Als Monizze partner, welke voordelen hebben mijn klanten?
Onze gemeenschappelijke klanten genieten van een uitstekende dienstverlening dankzij onze digitale oplossingen. Dit tegen een zeer concurrentiële prijs.
Hoe kan ik mijn facturen via domiciliëring betalen?
Activeer gemakkelijk de domiciliëring via itsme met Twikey!
- Klik op de startpagina van uw klantenzone op “Domiciliëring”
- Klik op “Domiciliëring activeren”
- Controleer uw gegevens en klik op “Activeren op Twikey”
- Volg de stappen en bevestig uw domiciliëring via Itsme
- U ontvangt het ondertekende mandaat voor domiciliëring via e-mail
Of bekijk deze korte video om te weten hoe u de domiciliëring activeert!
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord voor mijn klantenzone aanvragen?
Als u uw wachtwoord vergeten bent, stelt u een nieuw wachtwoord in via de knop “Wachtwoord vergeten”. U dient uw e-mailadres te bevestigen in het daarvoor voorziene veld. De instructies voor het opnieuw instellen van uw wachtwoord worden vervolgens per mail verstuurd.
Hoe voeg ik extra terminals toe of verwijder ik een terminal?
Wanneer u een terminal wenst toe te voegen of te verwijderen, dient u een mail te sturen naar shop@monizze.be met onderstaande gegevens:
- Uw btw-nummer en/of aansluitingsnummer
- De nieuwe terminal ID (TID – deze bestaat uit 8 karakters)
Let op: bevindt de terminal zich op een ander adres? Ga dan naar “Hoe voeg ik een extra verkooppunt toe?”