Kies het onderwerp waarover u vragen hebt:
Populaire vragen
Hoe kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Klik op “Wachtwoord vergeten” wanneer u wilt inloggen op uw Monizze-account via de mobiele applicatie of de Monizze-website. K kies één van onderstaande mogelijkheden om een nieuw wachtwoord in te stellen:
- Via uw e-mailadres
- Via uw gsm-nummer
U ontvangt een link of code via mail of SMS om uw nieuw wachtwoord in te stellen.
Waar kan ik betalen met de Monizze ecocheques?
Hoe kan ik inloggen op mijn Monizze-account en de Monizze-app?
Inloggen op uw persoonlijk account via de Monizze website of de Monizze-app is heel eenvoudig:
- Ga naar uw Monizze account of open de Monizze-app.
- Vul het e-mailadres of gsm-nummer in waarmee u uw Monizze-kaart geactiveerd hebt. Bent u uw gebruikersnaam vergeten? Volg dan deze instructies.
- Vul uw persoonlijk wachtwoord in. Bent u uw wachtwoord vergeten? Volg dan deze instructies.
Waar kan ik betalen met mijn Monizze maaltijd-, eco- en cadeaucheques?
Er bestaan 3 mogelijkheden om uw maaltijd-, eco– en cadeaucheques uit te geven:
- In een winkel, met uw Monizze-kaart: Er zijn meer dan 30.000 handelszaken in België die de Monizze-kaart aanvaarden.
- Online, via uw MyMonizze-account
- Via Dealzz, ons online voordelenplatform
Hoe kan ik mijn Monizze-kaart blokkeren bij verlies of diefstal?
Is uw Monizze-kaart verloren of gestolen? Er zijn verschillende manieren om ze meteen te blokkeren:
- Via de mobiele app onder “Mijn Kaarten”
- Via MyMonizze op de startpagina via “Kaart blokkeren”
- Via onze klantendienst via het nummer +32 (0)78 05 33 77 (van maandag tot zaterdag tussen 8u30 en 18 uur). Vergeet uw rijksregisternummer niet klaar te houden wanneer u ons contacteert.
- Telefonisch door te bellen naar Card Stop op het nummer +32 (0)78 170 170 (7 dagen op 7 de klok rond)
Uw werkgever kan uw kaart ook zelf blokkeren via zijn eigen klantenzone.