Ontdek RewardFlex, beheer jouw mobiliteitsbudget & cafetariaplan met onze nieuwe oplossing

close

FAQ

Verfijn uw zoekopdracht

Hoe kan ik details van mijn bestellingen raadplegen?

Wilt u een overzicht raadplegen van de cheques die per werknemer zijn besteld? Ga dan naar het tabblad “Bestellingen” in uw klantenzone. Daar raadpleegt u voor elke geplaatste bestelling de details door het xls-rapport te downloaden.  

Hoe plaats ik een bestelling van cheques bij Monizze?

Er zijn twee manieren om cheques te bestellen bij Monizze:

  1. Via uw sociaal secretariaat: Het is mogelijk om de cheques automatisch te bestellen via uw sociaal secretariaat. Neem contact op met uw sociaal secretariaat als u hiermee wilt starten. 
  2. Via uw klantenzone: u kan de cheques zelf bestellen via uw klantenzone. Dit kan manueel of via een Excel-bestand. Ga hiervoor naar het tabblad “Bestellingen” en selecteer het gewenste product. U kunt uw bestelling invoeren op de pagina of u kunt via een Excel-bestand werken, door te klikken op “Bestand importeren” en vervolgens de stappen te volgen. Bekijk onze korte video over hoe u uw cheques gemakkelijk zelf bestelt.

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts