Ontdek RewardFlex, beheer jouw mobiliteitsbudget & cafetariaplan met onze nieuwe oplossing

close

FAQ

Verfijn uw zoekopdracht

Ben ik verplicht een nieuwe kaart te bestellen voor een voormalige werknemer?

Het is wettelijk bepaald dat de laatste werkgever die cheques heeft besteld, ook de kaart moet voorzien zodat de begunstigde de cheques kan gebruiken tot ze vervallen.

De Monizze-kaart van mijn werknemer gaat vervallen. Moet ik een nieuwe Monizze-kaart aanvragen?

Wanneer de vervaldatum van de Monizze-kaart van een medewerker nadert, wordt u hiervan op de hoogte gebracht via mail.   

Als de werknemer nog in dienst is, een beschikbaar saldo heeft op zijn Monizze-kaart en recent opladingen heeft ontvangen, zal de Monizze-kaart automatisch worden hernieuwd. De nieuwe Monizze-kaarten worden steeds geruime tijd voor de vervaldatum verstuurd.

Hoe activeer ik de Monizze-kaart van mijn werknemers?

Werknemers kunnen hun Monizze-kaart op twee manieren activeren. Ze ontvangen samen met hun Monizze-kaart een brief met instructies voor de activatie:

  1. Via SMS: de werknemer dient de code die op de brief staat te versturen naar 8844.
  2. Via MyMonizze: de werknemer kan de Monizzekaart online activeren via deze link.

Is het voor de werknemer niet mogelijk om de Monizzekaart op één van deze manieren te activeren? Activeer de kaart dan voor de medewerker via uw klantenzone. Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers”, selecteer de desbetreffende medewerker en activeer de kaart via “Kaarten”. 

We hebben de Monizze-kaart van onze werknemer (nog) niet ontvangen.

U moet ongeveer 10 werkdagen rekenen voor de productie en levering van een nieuwe Monizze-kaart. Via uw klantenzone raadpleegt u gemakkelijk de kaartproducties en verzenddata van de Monizze-kaarten van uw werknemers.  Ga hiervoor naar het tabblad “Werknemers” en klik op “Kaart creaties”.

Is de verzenddatum al geruime tijd verstreken, maar hebt u de kaart niet ontvangen?  Neem dan contact met ons op. Hou er rekening mee dat de verwerking met de post enkele werkdagen in beslag kan nemen.

Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer niet meer werkt?

Als de kaart van uw werknemer niet meer werkt, dient de Monizzekaart opgestuurd te worden naar het volgende adres: Gasthuisstraat 31, 1000 Brussel. De Monizzekaart zal vervolgens getest worden en indien nodig wordt een nieuwe kaart opgestuurd.

Wat moet ik doen als de Monizze-kaart van mijn werknemer verloren of gestolen is?

Bij verlies of diefstal van de Monizze-kaart van een van uw werknemers blokkeert u die kaart via uw klantenzone.   

Kies in het tabblad “Werknemers” de betrokken persoon, klik op “Kaarten” en “Kaart blokkeren” en bevestig. Er wordt automatisch een nieuwe kaart besteld, die wordt geleverd binnen een tiental werkdagen.  

Uw werknemer kan zijn Monizze-kaart ook zelf blokkeren via MyMonizze, onze mobiele app of per telefoon.  

Vindt u het antwoord op uw vraag niet?

Contacteer onze experts